WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

måndag 21 mars 2011

Vårteckenutmaning!- vecka 4

Här hos oss fick vi bakslag på vårtecknen då snön återvände i fredags :-(
Dock har vi fått fram lite barmark när vi blivit av med en container och byggbod som stått hos oss sedan i somras.
Så här ser det ut nu.
Här stod en byggbod...
och här en container.

Här har blåst en hel del idag och temperaturen stiger så det går förhoppningsvis fort nu :-)

En jätteälg sprang precis förbi utanför fönstret!
Glad att jag inte var ute på min skogspromenad just nu :-)

2 kommentarer:

  1. Så häftigt med en älg... Man kanske skulle täcka hela tomten med byggcontainrar eller annat nästa år, så kan man bara ta bort dem när man vill ha barmark..

    SvaraRadera
  2. oj såg tilloch med 649 :- fn så dyrt
    visste inte att den fanns att köpa hitta beskriving i en gammal tidning hemmA
    tack snälla för förfrågning om frågor men hoppar ,jag skriver så illa tyvärr ;(

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...