WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

måndag 28 mars 2011

Studiomama - Design för hemmasnickare och modern kökssoffa!

 Hos Studiomama kan hitta ritningar till Nina Tolstrups design.
Några av beskrivningarna är gratis, som detta utekök.

Andra produkter är dessa:

 Lite som Ernst ljusmanchetter.
Så snygg toaborste!
Skulle passa perfekt hemma hos mig!

Denna 2 funktions galge är så genial. Vänd 90° så blir den bältes el. slipshängare.
Säkert inte dyr att producera, då den är gjord i kartong.

Har också hittat denna moderna variant av kökssoffa.
 Designad av studenterna Emma Nilsson, Johanna Westin och Lisa Frode.
 HÄR kan du läsa om deras projekt På sofflocket.
Nu kanske kökssoffan får en revival!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...