WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

tisdag 29 mars 2011

Shuswap cabin - my kind of home

 Säger bara Wow!
Hade jag inte vårt hus skulle jag drömma om detta.
 Gillar verkligen trä
 Perfekt entré
 Öppna sociala ytor

 Ännu mer trä :-)

 Naturmaterial är så snyggt och gör det hembonat trots det moderna uttrycket.
 Kolla in väggen till badrummet
 Vilken utsikt från badrummet
Stora ljusinsläpp

 Arbetsplats i husets centrum - ung. som jag har det nu på min balkong :-)
Kolla in planritningen så väl genomtänkt.
De sociala ytorna i mitten och de privata åt var sitt håll.
Ännu en liknelse med hur vi tänkt med vårt hus :-)
Här har de fått till det så bra med ungdomarna/gästernas del avskilt med egen ingång.
Huset är ritat av Splyce design och ligger söder om Shuswap Lake i British Colombia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...