WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

lördag 19 mars 2011

Längtan till våren

Så kom det snö igen!
Gillar det inte!
Så här såg det ut i veckan när jag tog en promenad genom skogen.
 Gammal stenmur
 Tallarna är i majoritet här.
 Här är rullstensåsen mosstäckt, så vackert!
 En bild upp mot skyn vid vår glänta där Fammie ligger begravd.
Får hoppas att rosen Ingrid Bergman har klarat denna vinter.
Avslutar med en bild från i somras, då rosen blommade för Fammie!

1 kommentar:

  1. Jag håller alltid ett extra öga så att busken vi har vid vår katt King åter får knoppar. Hoppas det går bra för er ros.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...