WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 16 mars 2011

Fräscht hus - längtan till sommaren!


Vilket läckert hus!
Det ritades av  Bosworth Hoedemaker, och ligger på Guemes Island, Washington. Tycker det ser ut som ett underbart sommarhus. De stora verandorna åt alla håll. Gillar särskilt att det är så mycket trä, men ändå inte för mycket.Jag är väldigt svag för de platsbyggda förvaringarna, takhöjden och att det är många fönster. 
Helt enkelt det perfekta sommarhuset. 
Skulle kunna vara placerat i här i Sverige, om man inte visste om dess rätta placering.

Vad tycker ni själva?







Avslutar med denna underbara verandabild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...