WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 20 januari 2011

Hjälporganisation som fungerar





Nu när naturens krafter visar sin styrka över hela världen är det många barn som drabbas och det hög tid att engagera sig. Till exempel genom  UNICEF, som varje dag lyckas åstadkomma massor av positiva saker som förändrar barns liv.

Vill du läsa om det rekommenderar jag dig att kolla in denna blog:
GODA NYHETER

Ett annat sätt är att exempelvis ge ett bidrag genom att köpa något i Unicefbutiken.
Se länk i vänsterspalten.


Lite tips på vad som finns att köpa.
 Kokbok för barn
 Bricka
 Dam t-shirt
Ljusstake 


Alla har vi ett val. Antingen gör du ingenting – eller så gör du någonting. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...