WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 7 mars 2012

Rum o Trädgård i Kista närmar sig

Nu är det inte många dagar kvar...
Jag är redo :-)

Har tidigare skrivit lite om mässan HÄR.

Några nyheter jag ska kolla är...
Green Garden homes serie Vaxholm
 Stommen är av teak och kädseln är flätade band av propylene som tål sol och regn.
Bordet har en skiva av Durastone som är väderbeständig och underhållsfri.
Prislappen ligger på strax under 10 tusenlappar och det är helt ok tycker jag för något så snyggt och tåligt.

Garden attitude har jag skrivit om tidigare, men inte kollat in, så det ska bli kul att se IRL.
De gör så snygga staket och spaljer mm.


Allt om Trädgård ska jag också besöka och träffa andra bloggare.
Det ska bli spännande jättekul att se vilka som är där!
Hillevi med bloggen Tankar från Trädgårdsmästaren är där, så henne är jag säker på att få se i alla fall :-)

Kommer ni dit?

OBS! Ni missar väl inte min Give Away HÄR!?


Now it´s only a few days left before I go to Stockholm, Kista and visit the fair Room and Garden.


I will look at some new products and say hello to some other bloggers.











4 kommentarer:

  1. inte jag men ska på bo mässan på frdag i stan ska du dit ??

    SvaraRadera
  2. Inget mässbesök för mig i år.

    SvaraRadera
  3. Så roligt det låter, har besökt flera bloggare nu på morgonen som ska dit.

    Ha en fin o trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Hej, kul att träffas igår! :) Kan tyvärr inte tävla, då jag varkene har eller vill ha facebook, men annars såg det trevligt ut! Ha en fortsatt trevlig helg! :) Mia

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...