WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

söndag 11 mars 2012

Höns-hus igen

Oj så mycket intryck jag har med mig hem efter Rum & Trädgård mässan i Kista.
Gårdagen tog slut på mig så jag for hem tidigare än beräknat, då allt surr som blir bland mycket folk tär alldeles för mycket på mig.
Måste sortera Bilder och uppslag innan rapport kommer därifrån.

Det som var lite extra kul var att träffa några trädgårdsbloggare i Allt om Trädgårds monter.
Hillevi med bloggen Tankar från trädgårdsmästaren hade kallat ihop oss.
Till vänster mitt i bilden är Lotta, sedan kommer Hillevi och till höger Viveka Ljungström, chefredaktör på Allt om Trädgård.

Hillevi hade ett snyggt hönshus på sin blogg i torsdags, som jag var tvungen att titta närmare på.
Det är Karen med bloggen The Art of Doing Stuff som gjort detta hönshus.
Kolla på alla finesser och visst är det snyggt !?










 Åsså en julbild ;-)

Avslutar idag med en video om Gerilla gardening i Botswana, vilket är landet vi snart ska besöka :-)




After 1 and a half day at the fair Room and Garden in Kista Stockholm I´m filled with inspiration and dreams.
I have to sort photos and ideas before I show you.
I met some other gardenbloggers and I have found this hens house in one of my blogfriends blog.
The hen house is owned by Karen with the blog The Art of Doing Stuff.
Isn´t it beautiful.
I end todays post with a film about gerilla gardening in Botswana, the country I soon will visit :-)

2 kommentarer:

  1. 3-5 leveransdagar på mattan, har fått kolli id men ingenting händer så var mattan är undrar jag med. :-(
    Härligt med en resa!

    SvaraRadera
  2. Åh, herregud jag ser ju höggravid ut! Måste hålla in magen innan nån tar kort! :-O Visst var det trevligt att träffa alla, synd att det var så kort bara. Ja, vi får hålla kontakten när det är så nära, skulle vara jättekul att se din trädgård! :o)

    Kram

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...