WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

måndag 4 april 2011

Vårteckenutmaning!- vecka 6

Nu har vi äntligen fått lite värme och jag har kunnat sitta ute länge och läst, fikat och intagit min lunch.
 Simba gjorde mig sällskap.

I helgen bytte jag tyg på väggen i hallen.
Fynd från IKEA.
 Fick energi till det efter att Pysseliten besökt mig.
Hon hade med sig detta vårtecken.
Så fin! Älskar pelargoner!

4 kommentarer:

  1. Ja, att sitta ute och äta måste väl vara ett vårtecken som heter duga! Tänk att ni har så fint väder!?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi satt ute och fikade igår, sååå mysigt, tänk ett sånt uppdämt behov av att vara ute vi nordbor har..

    SvaraRadera
  3. Katterna gillar verkligen vårsolen. De gottar sig ordentligt om de får chansen.

    SvaraRadera
  4. så fint vart i hallen :)
    Kul du gilla blomman .
    Skönt att kunna sitta ute nu .

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...