WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

lördag 29 januari 2011

Minikoffert - skovårdsväska


Denna koffert fick vi i julas av min bror med familj fylld med godsaker från Polen.

Den står i ett fönster i hallen.

I dag kom jag på vad vi kunde ha i den.

Skovårdsprylar.

Dessa saker hade vi i en kartong i garderoben tidigare.

Nu blir det lättare att göra skorna fina!

2 kommentarer:

  1. ja gult är dö läckert det blir nästa färg i sovrummet :) ÅHHH vad du med på Formex alla var där utan jag ;( Önska jag med kunde va så dukigt som er andra bloggar som får åka på sådan lyx .

    SvaraRadera
  2. Men herregud, Helene... inte har jag förstått att detta är en ny blogg. Jag klickade mig in från din kommentar här om dagen och upptäckte det nu. Trodde nästan du hade slutat att blogga! Nu har jag ändrat på bloglovin så jag kan hänga med!
    Så fint ni fått i huset, härlig takhöjd... verkligen läckert! Nu ska jag kolla vidare!
    Kram

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...