WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 9 februari 2012

Förtäckt papperskasse

När jag skulle snygga till mitt kontor ville jag få till något snyggt som papperskorg.
Då jag enkelt vill kunna tömma den, beslutade jag att sy ett tygfodral till en papperskasse.



 Bara att plocka ur papperskassen när den är full och sätta i en ny!

Tyget är samma som jag har satt på kökssoffan.
Ett Gudrun Sjödén tyg jag haft liggandes i flera år.
Tyckte det passade vid mitt skrivbord också.

Vill du ha en liknande tygkasse finns det i min butik HÄR!

When I was making order in my office, I wanted something nice as paper bin.
As we collect our paper trash in paper bags, I made a pouch of some fabric I have kept since long ago.
I think it fits in my office perfectly :-)

3 kommentarer:

  1. Hej!Det är ju båda smart och hur snyggt som helst!Det passar perfekt på ditt kontor, jag lovar!
    Kram,Karla.

    SvaraRadera
  2. Snyggt gjort! Kanske något du kan ha i shoppen?

    SvaraRadera
  3. cooloch snygg var får du allt ifrån ?

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...