WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 28 april 2011

TÄVLING - CULT DESIGN!

Jag har glädjen att i samarbete med Cult Design presentera en tävling där ni kan vinna en Change Garden.

Det ni behöver göra för att delta är att svara på 2 frågor i kommentarsfältet:

1. Vilka produkter ingår i Cult Design serien Outdoor?

2. Vilka är namnen på Cult designs vårmönsterteman?

 och 
gilla Cult Design och Ullevidsdal på Facebook.

För att få en extra chans så länkar ni till tävlingen i er blogg eller på Facebook.
Använd gärna bilden här ovan.

Tänk på att inte kommentera anonymt.
Om ni gör det skriv er mail eller hemside adress i kommentaren så jag kan nå er!
OBS! TÄVLINGEN AVSLUTAD!
Tävlingen avslutas 15 maj 20.00

Lycka till!

23 kommentarer:

  1. Hejsan vännen nu har jag hittat hit!
    Tack för en trevlig dag på Bilbäcks
    Har redan planterat ner allt ;)
    Håll nu tummarna för bra skörd ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. 1. SVAR:det finns Change garden serie,Garden trälåda,Garden kruka och Garden Dot.


    2. SVAR:det heter NEWS,PIXEL,ROSE,CHIC CHICK,SUMMERTIME.

    och
    gilla Cult Design och Ullevidsdal på Facebook med namn Lili Ying.


    få en extra chans,har länkat till tävlingen i min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-change-garden.html

    Hoppas på tur!
    namn:Lili
    Mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar!

    Gör en sak i taget och säger till då det e klart.

    Gillat båda sidor på facebook

    SvaraRadera
  4. http://blandadetavlingar.blogspot.com/2011/04/vinn-en-ljuslyckta.html

    SvaraRadera
  5. Det finns Change garden serie,Garden trälåda,Garden kruka och Garden Dot.


    Det heter NEWS,PIXEL,ROSE,CHIC CHICK,SUMMERTIME.

    SvaraRadera
  6. Klart jag vill vara med supertävling!!!!

    De finns i Change garden Serie, Garden kruka, Garden dot och Garden trälåda.

    De heter News, Summertime, Chic, Chick, Rose och Pixel

    Gillar båda - Anna Lundkvist

    Har sjävlklart tipsat så fler hittar hit http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/change-garden.html

    NU håller vi tummarna

    SvaraRadera
  7. Jag testar med lyckan i din fina tävling har länkat :)

    Den skulle passa på altan :)

    1 Change garden Serie, Garden kruka, Garden dot och Garden trälåda.

    2 News, Summertime, Chic, Chick, Rose och Pixel

    Ha en bra dag !

    SvaraRadera
  8. jag är absolut med :) jag älskar cult designs produkter och jag har viljat ha denna change garden så länge men inte haft råd att köpa en. så hoppas på tur här istället :) håller mina tummar stenhårt nu ;)


    1.
    Change garden Serie
    Garden kruka
    Garden dot
    Garden trälåda

    2.
    News
    Summertime
    Chic
    Chick
    Rose
    Pixel

    3. gillar båda sidorna på fb: johanna hellberg

    har självklart länkat för dubbelchans att vinna :) http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/april/change-garden.html#comment

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med!

    1.
    Change garden Serie,
    Garden kruka,
    Garden dot,
    Garden trälåda.

    2. News,
    Summertime,
    Chic,
    Chick,
    Rose,
    Pixel

    För extrachans länkar jag i bloggen
    Hoppas nu pà tur
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/15-maj-change-garden.html

    Gillar bàda sidorna pà FB (Sofie Lindholm)

    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Har tipsat här (ej med)

    http://molnboanna.blogg.se/2011/april/cult-design-155.html

    SvaraRadera
  11. Jag är med

    1.
    Change garden Serie
    Garden kruka
    Garden dot
    Garden trälåda

    2.
    News
    Summertime
    Chic
    Chick
    Rose
    Pixel

    Har gillat båda sidorna Sandra Lundkvist

    LÄnk
    http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/tavlingar-10

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med.
    1.Change garden Serie, Garden kruka, Garden dot och Garden trälåda.
    2.News, Summertime, Chic, Chick, Rose och Pixel.
    Jag har gillat båda (hannah jansson)
    Jag har tipsat;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/ullevidsdal-har-i-samarbete-med-cult.html
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. 1. Change Garden, Garden trälåda, Garden kruka och Garden dot.
    2. News, Pixel, Chick Chick, Rose och Summertime.

    Gillar båda på fb.

    Tipsat här:
    http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/04/30/5242856-tavling-vinn-cult-change-garden/

    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Fråga 1: Change Garden, Garden trälåda, Garden kruka och Garden dot

    Fråga 2: News, Pixel, Rose, Chic chick och summertime

    Jag har gillat båda sidorna på FB (johanna Widman)

    joppi_@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Älskar Cult så jag bara måste ta chansen att vinna en så fin Cult produkt. Jag har inte Facebook men jag kanske kan vara med ändå?

    1. Change Garden, Garden Trälåda, Garden Kruka och Garden Dot.

    2. Vårens mönsterteman: News, Pixel, Rose, Chic hick och Summertime.

    SvaraRadera
  16. Härlig tävling!
    1.Change garden ,Garden trälåda, Garden kruka och Garden Dot.

    2.News, Pixel, Rose, Chic chick och Summertime.
    Jag har gillat på Facebook och länkar på min blogg oxå.
    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  17. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)

    1. Change Garden, Garden Trälåda, Garden Kruka och Garden Dot.

    2. Vårens mönsterteman: News, Pixel, Rose, Chic hick och Summertime.

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/may/ljuslykta.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  18. 1. SVAR:det finns Change garden serie,Garden trälåda,Garden kruka och Garden Dot.


    2. SVAR:det heter NEWS,PIXEL,ROSE,CHIC CHICK,SUMMERTIME.

    Länkar på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  19. har gillat på facebook.
    1.change garden, garden trälåda, garden kruka, garden dot
    2.pixel, rose, chic chic, summertime.
    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Lott 1: Jag gillar Cult Design och Ullevidsdal på Facebook.
    1. I serien ”Outdoor” ingår marschallhållare med manschetter (”Change Gardens”), krukor (”Garden Kruka” och ”Garden Dot” som jag tror är gjorda i rostskyddsbehandlad plåt?) och vårens nyhet: träkrukor (”Garden Trälåda”)!
    2. Vårens mönsterteman heter ”News”, ”Pixel”, ”Rose”, ”Chic Chick” och ”Summertime”.

    Lott 2: http://favolosa.blogg.se/2011/may/cult-design.html

    SvaraRadera
  21. Klart jag vill vara med och tävla. Kommer gilla på facebook men heter ju inte Vilma i verkligheten så du får gissa:)
    Svar: Change garden Serie, Garden kruka, Garden dot och Garden trälåda.

    News, Summertime, Chic, Chick, Rose och Pixel.

    Kommer nog lägga en länk till din blogg i min under morgondagen.
    kramar
    Vilma

    SvaraRadera
  22. Och här kommer mitt svar!
    1. Change Garden, Garden trälåda, Garden kruka och Garden Dot.

    2. News, Pixel, Rose, Chic chic och Summertime

    Håller tummar och tår! Och gillat också!
    Kram

    SvaraRadera
  23. Christoffer Gissberg14 maj 2011 kl. 10:26

    Oh den här vill man vara med i :)

    1 Change garden Serie, Garden kruka, Garden dot och Garden trälåda.

    2 News, Summertime, Chic, Chick, Rose och Pixel

    har gillat på facebook också :D

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...